Bankomat nie wydał pieniędzy? Jak walczyć o swoje prawa?

Fot. CC by William Grootonk / Flickr.com

Witaj! Jeśli wierzyć statystykom, to trzeba mieć ogromnego pecha, aby spotkać się z taką sytuacją. No ale – prawo Murphy’ego jest bezlitosne. Ty również możesz paść ofiarą awarii bankomatu, który nie wypłaci Ci pieniędzy. Co wtedy robić?

Masz kilka możliwości, ale jedno jest pewne – przygotuj się na walkę i drogę przez mękę, podczas której wielokrotnie będziesz udowadniać, że nie jesteś wielbłądem.

Co zrobić, gdy bankomat nie wypłacił pieniędzy?

Przede wszystkim – weź głęboki oddech. Później poszukaj na obudowie bankomatu numeru telefonu na infolinię, gdzie powinna Ci zostać udzielona pomoc. Wiele też zależy od tego, z jakim bankomatem masz do czynienia.

Sporo polskich banków nie ma bowiem swoich maszyn i korzysta z urządzeń należących np. do Euronetu. W takim przypadku to Euronet będzie dla Ciebie pierwszą instancją. Dzwonisz zatem na infolinię i dokładnie opisujesz całą sytuację. Pracownik potwierdzi (lub nie), że faktycznie, jakaś awaria miała miejsce i zaproponuje Ci złożenie reklamacji. Uwaga – teraz dopiero się zacznie.

Po powrocie do domu stwierdzisz (spotyka to zdecydowaną większość klientów), że bank jednak zablokował kwotę, którą próbowałeś wypłacić, a która nie został Ci wydana. Musisz zatem to wyjaśnić i również złożyć pisemną reklamację. W tym momencie bank – pośrednio w Twoim imieniu, będzie wyjaśniać, czy opisana przez Ciebie sytuacja miała miejsce. Pójdzie szybciej, gdy korzystałeś z bankomatu należącego do Twojego banku. W przypadku Euronetu lub Cash4You może być różnie.

Bankomat nie wypłacił pieniędzy – bank nie chce ich zwrócić

Nie będę Cię oszukiwał. Do takich sytuacji dochodzi najczęściej. W praktyce nie masz bowiem możliwości udowodnienia, że pieniędzy do ręki nie dostałeś. Teoretycznie każdy bankomat jest wyposażony w monitoring, ale nie masz gwarancji, że ten działa. Rzadko też podchodzimy do bankomatu z obcą osobą, która mogłaby być naszym świadkiem.

Sytuacja jest czysta, gdy operator bankomatu od razu przyzna, że urządzenia ma nadwyżkę pieniędzy i doszło do mechanicznej awarii. Wtedy w ciągu miesiąca, maksymalnie dwóch, powinieneś odzyskać pieniądze. Gorzej, jeśli jest odwrotnie i operator upiera się, że z jego punktu widzenia wszystko jest w porządku. Wtedy czeka Cię walka. Niestety, bank raczej nie stanie po Twojej stronie i po prostu zaksięguje wypłatę, której nie było. Twoje reklamacje mogą okazać się bardzo nieskuteczne.

Jeśli zdecydujesz się na dochodzenie swoich praw w sądzie, przygotuj mocne argumenty. Często jest bowiem tak, że Twoje słowo stawiane jest przeciwko słowu banku lub właściciela bankomatu. Operator urządzenia może przedstawić zapis, z którego wynika, że pieniądze zostały Ci wydane. Ty na udowodnienie, że jednak ich do ręki nie dostałeś, nie masz praktycznie szans.

Ranking najlepszych: Marzec 2024

Najlepsze lokaty, konta i oferty - marzec 2024

W Internecie pojawiają się porady, aby w takiej sytuacji zawsze wzywać policję. Nie wiem, czy to działanie będzie skuteczne, bo w jaki sposób policja ma ustalić, czy rzeczywiście nie dostałeś pieniędzy do ręki? No ale można spróbować.

Dlaczego bankomat nie wydał pieniędzy?

Powody są bardzo różne. Najczęściej prozaiczne:

  • Awaria urządzenia
  • Błąd połączenia z bankiem
  • Nieprawidłowy kod PIN
  • Przeterminowana karta
  • Zabrudzona karta

Dlatego pamiętaj – nie ulegaj rutynie. Zawsze dokładnie odczytuj komunikaty pojawiające się na ekranie bankomatu. Często urządzenie informuje, że ma jakiś problem techniczny. Jeśli mimo to spróbujesz wypłacić pieniądze – sam prosisz się o kłopoty.

Powstaje pytanie, pod którą z wymienionych przyczyn będziesz podlegał. Możesz mówić o szczęściu, gdy awaria bankomatu lub błąd połączenia są ewidentne i zostały wcześniej zarejestrowane przez bank. Wtedy takie nieudane transakcje są z automatu reklamowane i Twoje pieniądze nie zostaną zablokowane.

Każdy inny przypadek jest dla Ciebie bardzo niekorzystny. W teorii wszystko da się załatwić przy pomocy reklamacji, ale w praktyce – bywa z tym różnie.

Jak się bronić? Zacznij od podstawowych spraw – wyczyść kartę, ewentualnie poproś bank o jej wymianę. Staraj się korzystać z bankomatów należących do Twojego banku (statystycznie najwięcej awarii dotyczy urządzeń należących do prywatnych firm). Wybieraj bankomaty zlokalizowane w centrach miast – masz dużą szansę, że działa ich wewnętrzny monitoring a jeśli nie, to zawsze znajdziesz się w zasięgu kamery monitoringu miejskiego.

A Tobie zdarzyła się taka sytuacja? Bankomat nie wydał Ci pieniędzy? Jak sobie z tym poradziłeś? Podziel się tym z nami w komentarzach.

Znajdź najlepsze oprocentowanie:


33 komentarzy

  1. Ja miałam taką sytuację w wakacje 2011 roku. Wypłacałam nad morzem 700 zł na nocleg w Cash4You. Problem był dość duży, bo chodziło o większą kasę, a zanim sytuacja się wyjaśniła, byłam już 2 tygodnie z powrotem w domu. Na szczęście mbank wziął to na klatę i zajął się formalnościami.
    Nie było tak źle, całość trwała około 3 tygodnie. Co by jednak było, gdybym nie miała nadwyżki finansowej? Wakacje trochę by się nie udały.

  2. Na szczęście bardzo rzadko muszę wypłacać pieniądze z bankomatu, dlatego nie spotkała mnie jeszcze taka sytuacja. Ale bankomat koło mnie bardzo często łapie awarie, dlatego kiedy już muszę wypłacić pieniądze, robię to w drodze z pracy do domu.

  3. Malgosia

    Ok. 4 miesiecy temy wyplacalam pieniadze z bankomatu Euronetu w metrze, bankomat mi nie wyplacil, oddal karte po dluuuzszej chwili. Po dojechaniu do pracy sprawdzilam, ze nie zablokowano mi pieniazkow. Dobrze sie skonczylo, ale bankomaty euronetu czesto zle dzialaja i radze na nie uwazac.

  4. radek

    Kiedyś miałem problem z wpłatomatem – Multibanku – wpłaciłem 1000zł w trakcie operacji wpłatomat się wysypał – reklamacje złożyłem od razu. Po około miesiącu bank zaksięgował mi tę wpłatę.

  5. Paweł

    Bankomat Euronetu w Kauflandzie w Ząbkowicach Śląskich…..wybrałem opcję: wypłać 400 zł, bankomat wydał tylko 100 zł, ale taka sama kwota została zaksięgowana do wypłaty z konta, więc nic złego się nie stało, nie mniej jednak jest to błąd maszyny, bo operację wykonałem jedną po drugiej i było 2 razy tak samo….

  6. misiek

    Miałem w bieżącym roku taki przypadek.
    Jeden bankomat nie wypłacił pieniędzy – poszedłem do drugiego i drugi bankomat (innego banku) pieniądze mi wypłacił. Po sprawdzeniu stanu konta – okazało się, że dwukrotnie pobrana kwota została odjęta z mojego konta.
    Konto mam w mBanku – wystarczyły dwa telefony i w ciągu dwóch dni sprawę załatwiono.
    Stwierdzam, ze mimo różnych opinii o mBanku ja jestem bardzo zadowolony z szybkości i profesjonalności załatwienia mojego problemu (dwukrotnego niesłusznego ściągnięcia pobranej kwoty z mojego konta)

  7. Ola

    Mam kartę w euro mbanku i wypłacałam pieniądze za granicą w bankomacie Santander 400euro. Bankomat zrobił wszystko tak jakby było ok ale kasy nie dał. Miałam właśnie płacić miesięczny czynsz tymi pieniędzmi. Przestraszyłam się i od razu wydzwaniałam na infolinię Santanderu ale był piątek godzina 23 i do poniedziałku rano ani im się śniło odebrać. Kasa została zablokowana. W poniedziałek w końcu odebrali i okazało się, że maszyna była opróżniona z banknotów i błąd spowodował, że nie informowała o tym. Kilka dni i pieniądze wróciły do mnie. Nie mniej jednak jest to duży stres, gdy nie wiem jak sprawa się zakończy, bo mam nóż na gardle i muszę zapłacić za mieszkanie. Jakbym miała się kłócić i zza granicy listy posyłać do mbanku w Polsce to by mnie dawno wyrzucili z mieszkania nieopłaconego i musiałabym rzucić pracę i wrócić do kraju.

    • Dzięki Olu za podzielenie się swoją historią!
      Dobrze, że udało Ci się odzyskać pieniądze w klika dni, bo czasami zdarza się, że trzeba czekać trochę dłużej.

      Zapraszam Cię do regularnego odwiedzania bloga :-)

  8. EX

    Każdy telefon z kamerą i możliwością nagrywania filmów można uruchomić podchodząc do bankomatu. Nagrywamy wszystko, poza momentem wpisywania PIN-u (odwracam kamerę na monitor, a nie na klawiaturę). W razie „niewypłacenia”, albo (próby) rozboju mamy piękny dowód. Ja załączam link do takiego filmu do maila z reklamacją. Mam już odruch wyciągania telefonu razem z kartą, gdy zbliżam się do bankomatu.

  9. Ewa

    Odgrzeję trochę temat.
    Ku przestrodze.
    Wybierałam niedawno pieniądze z bankomatu. Padał deszcz a koło nóg kręciły mi się dzieci. Okazało się że z bankomatu odebrałam kartę i wydruk ale nie zabrałam pieniędzy. Odeszłam od bankomatu ale zaraz wróciłam, jednak pieniędzy już nie było. Złożyłam reklamację ale rozpatrzono ją negatywnie bo wskazano że zapewne ktoś pobrał moje pieniądze. Poprosiłam więc o nagranie z kamerki bankomatu, żeby móc zgłosić na policję przywłaszczenie ale dostałam informację że ten bankomat kamerki nie ma.
    No cóż „gapowe” się płaci.

    • No więc Ewo mysle ze bank się mógł pomylic ale nie chcialo mu się grzebac: ) mialam taka sttuacje ostatnio pewien Pan wyplacal przede mną pieniądze ale ich nie wziął i poszedł kiedy ja podeszłam pieniążki wystawaly ale żeby nie wzieto mnie za zlodzieja ich Nie wzięłam tylko wybieglam za tym panem żeby co wrocic weszlismy do miejsca gdzie był bankomat i dosłownie sekunda minela jak ten pan chcial pieniążki wyjąć i mu bankomat je wciągnął. Po czym zrezygnowany Pan chciał wyjsc i dzien pozniej złożyć reklamacje ale jak otwieral drzwi znów bankomat je wypuścił ( potem dowiedziałam się ze tak samo bankomaty robia z pieniedzmi jak z.karta 2x wciaga jak nie weźmiesz zabiera całkiem) Więc mozliwe ze ktos wziął albo wziął je znów bankomat: )

  10. Kinga

    Wypłacałam z bankomatu pieniądze po oddaniu mi Karty bankomat zamiast wypłacić pieniądze zgasną to było w sobotę o 18 w w poniedziałek rano zawitałam w banku po czym ich odpowiedź była prosta ” To niemiecka karta proszę w swoim Banku to zgłosić ” tylko że w moim banku powiedzieli że pieniądze zostały wypłacone i są w Bankomacie i co teraz mam zrobić ????

  11. Chris

    Ja miałem taka sytuacja w Pko BP z 10 lat temu bodajze reklamcji mi oczywiscie nie uwzgledniono itd..1 pismo odrzucili dopiero jak poszlo pismo od prawnika zwrocili az 200zl!!!
    ZLODZIEJE jakich malo a wyplacalem ze swojego banku po calej sytuacji zamknalem konto i wiecej z nimi nie chce miec nic wspolnego!!!!

  12. Tomasz

    2 dni temu bankomat BZWBK nie wypłacił mi pieniędzy a bank obciążył moje konto. Chciałem wypłacić 400zł przez kod blik (wcześniej wypłacałem tak wiele razy i nie było z tym problemu). Zrobiłem dwie próby kodem blik i jedna czekiem blik. Pieniędzy nie dostałem. W aplikacji na telefonie pojawił się tylko komunikat o przekroczeniu czasu połączenia a w bankomacie o braku możliwości wypłaty. Bank obciążył moje konto na kwotę 800zł. Reklamację złożyłem tego samego dnia i czekam na rozwiązanie.
    Dodam jeszcze że wieczorem tego samego dnia poszedłem wypłacić pieniądze kolejny raz ale do innego bankomatu i tym razem wypłaciłem pieniądze bez problemu.

  13. Tomasz

    Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. WBK oddał mi pieniądze po 28 dniach od złożenia reklamacji. 800 złotych wróciło na moje konto na trzy dni przed końcem ustawowego terminu na rozpatrzenie tej sprawy.

  14. Ostry

    11 sierpnia wypłacałem z bankomatu PKO za pomocą aplikacji IKO 290 PLN. W aplikacji doszedłem do końca, tj. zatwierdziłem kodem PIN transakcję i wtedy bankomat zaczął mielić, mielić i pojawił się komunikat na czerwono w 3 językach, ze bankomat nie działa. Oczywiście sprawdziłem saldo i pieniądze oczywiscie zostały pobrane. Zadzwoniłem natychmiast na numer podany na bankomacie, przekierowano mnie od razu do mojego Banku czyli Inteligo. Tam mi powiedziano, że pieniądze „wiszą na blokadzie” i pewnie nie zejdą z konta. Jedmak na drugi dzień oczywiście zeszły… zadzwoniłem od razu na infolinię Inteligo. Złożyłem reklamację, bank ma 30 dni na rozpatrzenie. Czekam…

  15. Marcin

    Pobierałem w Bankomacie Planet 300 zł. Po sprawdzeniu salda w moim banku okazało się, że następnego dnia zaksięgowana została taka sama wypłata (300 zł) z konta po raz drugi. Natychmiast złożyłem reklamację. Jej rozpatrzenie trwało 2 (dwa) miesiące po czym dostałem odpowiedź negatywną. Pieniądze przeboleję ale trudno mi pogodzić się z tym , że Bank ING w którym mam konto od dawna, wysyła do mnie odpowiedź w uszkodzonym pdf i przede wszystkim trwa to 2 miesiące. Co przez ten czas trzeba robić by coś ustalić ???
    Przy korespondencji elektronicznej 2 tygodnie to za dużo. Że do niedawna usługi bankomatowe były do konta bezpłatne a teraz tylko jedna sieć je obsługuje (PlanetCash) co nie jest zgodne z umową o prowadzenie rachunku, że warunki umów banki zmieniają sobie jednostronnie jak chcą i Państwo pozwala im na to. Przecież, banki czerpią zyski z posiadania naszych pieniędzy nic albo niewiele nam za to nie dając. Transakcje odbywane automatycznie nie kosztują krocie. To , krótko mówiąc , jest wyzysk i przekręt 21 wieku.

  16. Ania

    Mi bankomat nie wypłacił 500 zł,po 30 dniach przyszła ODP ze bankomat wydal rzekomo kasę 5 banknotach po 100 zł.Wyplacalam w bankomacie skok a konto mam w eurobanku .Nie wiem juz co zrobić i jak udowodnić ze pieniędzy nie wydal,została okradziona na 500zl

  17. załamana

    Z bankami nie wygrasz. Ja wypłacałam pieniądze 300zł 10 grudnia w obcym bankomacie Banku Spółdzielczego .Po włożeniu karty, wpisaniu pin i kwoty bankomat pokazał komunikat proszę czekać potem oddał mi kartę lecz nie dostałam pieniędzy i pojawił się komunikat awaria. Z uwagi na brak pieniędzy udałam się do kolejnego bankomatu tego samego banku lecz tam byl już od razu komunikat „Przepraszamy…..” Następnie po dwóch dniach zostały mi ściągnięte 300zł z konta. Oczywiście złożyłam reklamację do mojego banku ING która nie została uznana. Cały czas się odwołuje od reklamacji a Bank uważa że wybrałam pieniądze. Został mi przesłany wydruk z bankomatu gdzie jasno jest zaznaczone że odebrałam pieniądze. Zgłosiłam sprawę na policję, ąle policja ma to gdzieś i nie mam co na nich liczyć. Pan młody policjant stwierdził, że przyjął sprawę wysłał pismo do Banku nie wiadomo kiedy odpowiedzą i na monitoring nie mam co liczyć bo po jakimś czasie jest wykasowany. Niestety Policja nie może teraz po zgłoszeniu przestępstwa zablokować nagrania z monitoringu bo musi czekać z Banku na odpowiedź czyli dostanę odpowiedź że jest już niedostępny bo jest wykasowany. Bank podtrzymuje swoje stanowisko. Dziwi mnie fakt że taka sprawa jest nie możliwa do wygrania.Jest coraz więcej osób które tracą pieniądze w tak głupi sposób. Banki mają stare bankomaty które się psują, niestety tego im nie udowodnisz a Ty szary człowieczku cierp za swoją głupotę można Nas okłamywać i zasłaniać się ustawami bankowymi.

  18. MiszMasz

    Będę światełkiem nadziei pośród wiadomości, że pieniędzy nie da się odzyskać :)
    Mój pech wyglądał następująco: późna pora, reset bankomatu (oddał kartę, wyłączył się, po włączeniu – saldo konta uboższe o 500 zł, a pieniędzy brak). Pomoc infolinii obsługującej bankomat polegała na odesłaniu (zaspanym głosem) do swojego banku.
    Moje szczęście – bankomat znajdował się przy placówce banku i posiadał monitoring.
    Pierwsza reklamacja została odrzucona już po dwóch tygodniach, załamałam się. Już podczas jej składania młoda konsultantka nieustannie pytała o pomoc współpracowników, a wobec mnie używała sformułowań sugerujących, że usiłuję naciągnąć bank…
    Druga reklamacja, w końcu nie można się poddawać! Inna konsultantka – miła, profesjonalna, z ludzkim podejściem. Reklamacja napisana na nowo ( w moim przypadku okazało się, że należy wyraźnie zaznaczyć, by sprawdzono monitoring!). Sama przyznała, że należny walczyć do skutku, gdyż w przypadku prywatnego banku (właściciela bankomatu) nie można być pewnym procedury sprawdzającej.
    Reklamacja rozpatrzona pozytywnie! do minusów zaliczyć muszę to, że drugą reklamację rozpatrywano niemal 30 dni, pobrano opłaty z mojego konta za wypłacenie gotówki, której nie dostałam ( plus sprawdzenie salda), a po wszystkim nawet nie przeproszono.
    Będącym w podobnej sytuacji sugeruję, by nie poddawać się, jeśli pierwsza reklamacja została odrzucona ( podobno często tak się dzieje, z nadzieją, że klient się podda), walczyć do skutku, a jeśli trzeba odwołać się do arbitrażu. Powodzenia!

  19. ori

    Bankomat SKOK-karta banku pocztowego(ciągle awaryjna) suma 200 złotych.Kilka reklamacji(nikt nie brał pod uwagę zapisu video) w efekcie dałem sobie spokój.Ale znajomi znając moja historię rezygnowali z usług owych instytucji…

  20. Jarek

    Karty santander z anglia wypat a z bankomatu ing w którym mam też konto pieniędzy bankomat nie wydał dostałem tylko wydruk że transakcja anulowana sprawdziłem pieniądze zeszły. Ing odesłał do santander a santander do santander UK. Co robić?

  21. Gosia

    Wypłacałam dziś pieniadze z bankomatu przy banku Paribas (konto w mBanku); do tej pory 0 problemów. Dzisiaj bankomat po dłuuugiej chwili oddał kartę, ale nie wypłacił kasy. W Paribas kazali załatwiać sprawę z moim bankiem. Na swoim koncie widzę, że pobierana i niewypłacona kwota jest zablokowana na okres 7 dni (czyli do kolejnego piątku).

    Konsultant telefoniczny mówił, że można złożyć reklamację, ale moga rozpatrywac ją nawet miesiąc. Konsultant z którym chatowałam mBanku na chacie stwierdził, że w takich przypadkach blokada może trwać i 14-15 dni (!!!), i był zdziwiony, że na koncie widnieje mi data tygodniowa. Stwierdził też, że na tym etapie reklamacja nic nie da. 300 zł to dla wielu grosze, dla mnie to kasa na cały tydzień życia albo i dłużej. „Specjalista” z chatroomu stwierdził, że nawet gdybym w reklamcji wspomniała, że pieniadze są mi bardzo potrzebne bo są na życie codzienne, to by nic nie dało – nie rpzyspieszą sprawy.
    Czyli nie dość, że mam zamrożoną kase i nie mam pewności ,czy ją odzyskam, to p[racownicy i informacje z konta przecza sobie wzajemnie!!!

    Koniec z bankami „internetowymi”. Lepiej zapłacić bankowi nawet za samą kartę tych 7 zł (czyli dwa razy wiecej, niż mBankowi), ale móc w razie awarii bankomatu własnego banku iść do razu do swojego banku – moze wtedy sprawa wygląda inaczej i da się ją załatwić szybciej (?)

    Nigdy wiecej banku, którego placówki i bankomatu nie mam w najbliższym miasteczku! Choć wszystkie banki zbyt czesto zapominają, że to one są dla klienta, a nie odwrotnie

  22. Tomasz

    Wróciłem właśnie z Jordanii, gdzie dwukrotnie, 2 różne bankomaty nie wypłaciły mi gotówki, ponad 2 tyś zł. Przez parę dni była blokada na koncie, po czym pieniądze zostały pobrane z konta. Reklamacja złożona, a czas rozpatrywania do 60 dni. Nie polecam jordańskich bankomatów, ani banku millenium.

  23. Ja

    No wlasnie ja chyba mam wyjatkowego pecha bo sytuacja przydazyla mi sie dwukrotnie.Pierwszy raz poltora miesiaca temu,bankomat Euronetu zamiasf wyplacic mi kwote 150 zl wyplacil ttlko 50zl,Walka w tej sprawie z bankiem Santander trwa nadal.Druga sytuacja 3 dni temu bankomat Pko polknal 100zl z powrotem,kwota oczywiscie zniknela z konta.Walka z Eurobankiem w trakcie.

  24. Marek

    Ja mam inny problem. Wpłacam 3000 zł. Bankomat wciagnął je. a za chwilię wydał…. 1000 . Na ekranie pojawił sie napis. Banknoty nie do odzyskania…… Oczywiście od razu zadzwoniłem na infolinie. Teraz czekam na rozpatrzenie reklamacji. Mam nadzieję, że pozytywnie….

  25. Beba

    Wyplacalam pieniądze z bankomatu przy banku, do którego ów bankomat należy. W trakcie transakcji zablokowala się klapka, przez którą wychodzą banknoty. Reklamację złożyłam i przez infolinię i bezpośrednio do banku. Dowiedziałam się, że będzie w trybie przyspieszonym czyli 15 dni roboczych. Bank mnie zbyl dwoma mailami, w których napisano, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania ale czas oczekiwania może ulec zmianie do 35 dni roboczych. Te 35 dni roboczych już minelo a bank nie daje znaku życia. W placówce dowiedziałam się tylko, że sprawa jest nadal na etapie rozpatrywania. Ani info ile czasu to zajmie jeszcze ani dlaczego to tak długo trwa. Nikt nie potrafi udzielić mi żadnej i formacji. Po raz kolejny pracownik banku wysłał jakieś pismo do działu reklamacji i nadal cisza. Tyle w temacie o poszanowaniu klienta. Może inni klienci tego banku biorą życie za rogi ale mnie ten bank w rogi wali. Za 850 złotych nie będą przeciez od kawy wstawać w dziale reklamacji.

  26. Maria

    Miałam wypłatę na hasło, bez karty. Wprowadziłam dane, bankomat Euronetu podał informację, ze transakcja jest w trakcie realizacji, więc cierpliwie czekałam na wypłatę. Minęło kilka minut a pieniędzy ani śladu. Na ekranie monitora reklamy i żadnej innej informacji. Zadzwoniłam na infolinię i usłyszałam, że mam to zgłosić do firmy od której miałam otrzymać pieniądze i ze ktoś już zgłaszał awarię tego bankomatu. Na moje pytanie o komunikat na monitorze” transakcja w trakcie realizacji” Pan uporczywie twierdził, że mam się zgłosić do wystawcy transakcji i że on nie widzi wypłaty z tego bankomatu. Zapytałam o inne bankomaty Euronet i udałam się do drugiego może akurat sprawnego. Drugi bankomat poinformował mnie, że pieniądze zostały już wypłacone. I tak oto zostałam bez pieniędzy. Złożyłam reklamację telefoniczną w Euronet i nie zostałam poinformowana o czasie jej rozpatrzenia.

  27. xam

    Mat, co do monitoringu to bez przesady.. to jak ktos zarysuje auto przy makrecie, przeciez miejski monitoring nie ogarnia czesto nawet ewidentych wykroczen (albo nie chce bo nie ma ich w tzw. statystykach?) daze, ze aby takie nagranie dostac to moze trwac i trwac..

    Propozycja: a co jesli nagrywac kom kazdy wplate/wyplate? Udalo sie filmik usuwamy – lepszego dowodu nie bedzie choc sad to juz gruba akcja i – szanuajc swoj czas i nerwy – to by musialy byc kwoty konkret

  28. xam

    A dodam Wam jeszcze, ze 1.sty, kilka lat temu, bylem na sylwka w Tokio i tam sie okazalo, ze banki jakos NIE CHODZA w ten dzien.. rzecz jasna bylem bez $ i w rezultacie spoznilem sie na Narita ale ze bylem pyskaty i „ubrany” to samolot na mnie poczekal.. ze wszystkimi pasazerami na pokladzie (tak – wpuscili mnie de facto po czasie odlotu)

    Ps a ze bylem jeszcze taki wczorajszy to z kolei przegapilem transfer w Szanghaju (podobno „ktos machal do pasazerow jakas karteczka w przejsciu” relacjonowala obsluga ^^) i wowczas znow pyskowka i wyslali mnie kolejnym

  29. Bogdan

    5 sierpnia wpłaciłem 10 tysięcy zł. Bankomat zabrał te pieniądze i po chwili oddał ale mniejsza sumę o kwotę 1600 zł. Złożyłem reklamacje, reklamacji nie przyjęli odpisali tak: Zgodnie z zapisem dziennika wpłatomatu, do wpłaty zadeklarował Pan 10 000 zł. Wpłatomat rozpoznał 8 x
    200 zł. Po komunikacie „wartość wpłaconych banknotów jest mniejsza niż zadeklarowana” operacja została
    anulowana i wszystkie banknoty odebrane. Ja odebrałem 8400 zł. a nie jak oni twierdzą 1600zl.jestem załamany i właśnie w tym dniu otwieralem sobie konto w waszym banku. Co robić oczywiście odwolalem się od decyzji ale te czekanie w nie pewności mnie wykańcza po malu

Skomentuj Maria Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Obowiązuje regulamin komentarzy. Wymagane pola są oznaczone *